چرا هکرها از بیت کوین استفاده می کنند؟
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
چرا هکرها از بیت کوین استفاده می کنند؟
جمعه 14 آذر 1399 ساعت 15:38 | بازدید : 26 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

چرا هکرها از بیت کوین استفاده می کنند؟

86400BE3 8FB3 4472 AACA 6DDF16504327 - چرا هکرها از بیت کوین استفاده می کنند؟

فناوری های رایانه ای همیشه در حال تغییر هستند که همواره  دارای داغ ترین نوآوری و آینده‌ی بسیار خوب است. وقتی نوبت به هماهنگی با امنیت سایبری می رسد، سرعت آن نیز بیشتر است. در دنیای امنیت سایبری، فقط این فناوری را متخصصان دنبال نمی کنند بلکه هکرها نیز سعی در ورود به این سیستم ها دارند. در اینجا برخی از حقایق و چیزهای مهم در مورد امنیت سایبری آورده شده است تا شما درباره امنیت سایبری بیشتر بدانید.

چرا هکرها از بیت کوین استفاده می کنند؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که بدون استفاده از بانک می تواند از یک شخص به شخص دیگر منتقل شود. به راحتی به سرقت می رود و توسط هیچ ارگان دولتی حمایت نمی شود.  ممکن است درباره باج افزار WannaCry بیت کوین چیزی شنیده باشید. قربانیان کامپیوترهای خود را بارگیری می کنند تا صفحه ای را پیدا کنند که به آنها می گوید پرونده های آنها رمزگذاری شده است و فقط در صورت ارسال مقدار مشخصی پول به بیت کوین به هکرها، آزاد می شوند.

هکرها به دلیل ناشناس بودن دوست دارند از بیت کوین استفاده کنند. تبدیل پول خود به بیت کوین، ارسال و دریافت آن حتی به استفاده از نام یا آدرس قانونی احتیاج ندارد.  بنابراین وقتی صحبت از روشی برای به دست آوردن وجوه غیر قابل ردیابی می شود، رویای یک مجرم محقق می شود.

هکرهای اخلاقی چه کسانی هستند؟

ممکن است شما هکرها را بعنوان بدخواهانی که وارد سیستم می شوند تصور کنید و این فکر شما درست است. اما هکرهای اخلاقی را می توانند استخدام کنند تا این کار را برای شرکتی انجام دهند که نیاز به اقدامات امنیتی آنها دارد. ممکن است یک شرکت یک هکر اخلاقی را استخدام کند تا سعی کند به سیستم آنها نفوذ کند و در این مرحله آسیب پذیری هایی را که هکرهای بد ممکن است مورد سو استفاده قرار دهند، نشان دهد.  یک هکر اخلاقی به ایمن تر شدن یک شرکت کمک می کند.

این مسئله متناقض به نظر می رسد، اما هک کردن گاهی اوقات می تواند مفید باشد. هکرها بعضی اوقات از طریق رنگ کلاه طبقه بندی می شوند.  کلاه سیاه، هکری است که بدون اجازه وارد می شود و پول یا اطلاعات را می دزدد. کلاه سفید، هکرهای اخلاقی هستند که برای کمک به محافظت از اطلاعات خود توسط شرکت ها استخدام می شوند.

چگونه می توانم یک رمز عبور قوی ایجاد کنم؟

حفاظت از گذرواژه موضوعی بسیار داغ است زیرا حسابها از طریق گذرواژههایی که به راحتی حدس زده می شوند قابل نقض هستند. ممکن است فکر کنید یک رمز عبور که به راحتی حدس زده می شود چیزی مانند “Password123” است. اما همچنین می تواند چیزی مانند “Pa55w0rd123!” باشد.  بسیاری از نظریه ها و ایده های مختلف در مورد نحوه ساخت رمزهای عبور قوی وجود دارد (و آنها را بخاطر بسپارید).  برای کسانی که واقعاً می خواهند رمزهای عبور خود را ایمن نگه دارند ژنراتور ایجاد رمز عبور وجود دارد.

چگونه می توانیم بفهمیم که امنیت سایبری ما مناسب است؟

اگر می خواهید بدانید که دارای امنیت سایبری هستید یا خیر، می بایست درباره‌ی آن بسیار تحقیق کنید و اقدامات امنیتی خود را قوی تر کنید، یا ممکن است بخواهید در مورد استراتژی خود تجدید نظر کنید. دلایل بسیار زیادی برای مطالعه امنیت سایبری وجود دارد و همه آنها منحصر به فرد است.

برخی از این موارد می توانند تمایل به کمک به مردم، دوست داشتن چالش دور نگه داشتن هکرها یا لذت بردن از کار با فناوری پیشرفته باشد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 90
:: بازدید ماه : 288
:: بازدید سال : 444
:: بازدید کلی : 2132